Anneoluyorumm canım sana tavsiye hiç korkma.4-5 kere oldum geçen gün ve hepsi bir günde olmak zorunda oldu doğum basladı diye.İlklerinde çok kasıp kendimi zorladığımdan canım çok yandı.Sonuncusunda bacaklarımı iyice açıp kendimi rahat bıraktım ve derin derin nefes alıp verdim zaten 10-15 saniye ancak sürüyo o da açılman varsa ve hiç de acımadı.Evet rahatsız edici ama acısı sana kalmış rahat bırakırsan kendini kasmazsan acımıyor