_ozlmm Kızlar normal de özele gidiyorum bir iki kez devlete gittim şuan ilacım bitti yarın alıcam ama yazdırayım diyorum yarına randevu bulamadım haberlerde artık randevusuz da bakıldığını duymuştum hiç öyle giden oldu mu bakıyorlar mu randevusuz da