Arkadaslar dun biraz pembe kanamam oldu daha sonra azaldi ama acile gittim muayenede kese ve yolk kesesi gozuktu doktor bi sorun olmadigini soyledi ama igne yaptilar kanamam kesildi arada cok az kahve lekelenmelerim oluyor pazartesi gunu ultrasonum var cok tedirginim ayni durumda olan var mi yerlesme kanamasi midir dusuk mudur