Wonderful_mom ben yurtdisinda yasiyorum . Ilk cocugum icin gittigim zaman kontrole oglene dogru gitmistim ve 1 cm aciklik var cumartesi ancak dogurursun demisti. Arabada eve giderken sirtima belime agrilar vuruyo dedim esime, esimde heralde cumartesi icin hazirlik yapiyo bebek dedi gulmustuk. Sonra eve geldik aksam 6 ya kadar ara ara agri geldi sonra kesildi. Aksam 8 de bes dakikada bire dusmustu eve ebe geldi dogum yapicaksin dedi. Acilmada sadece 3 cm olmustu . Sonra bidaha hastaneye gittim belimden igne vurdurmustum . Cok kolay ve guzel bi dogumdu . Rabbim sizede kolayliklar nasip etsin insAllah