Gul2183 önce burundan aldı oksijeni. Daha sonra küvez içinde fanusla verdiler. Sonra tamamen kendi solunumu devam etti. Bizim hastanede 2 kilo olunca biberon u deniyorlardı. Rahat alırsa anneyi çağırıyorlardı emzirmeye. Memeyi de tutabilirse taburcu ediyorlardı. Kaç kilo sizinkiler