FirstAnne
FirstAnne amerika ve avrupanın sağlık sistemini biliyorum. Ama yine de yanlış düşündüğümü sanmıyorum. Geçtiğimiz iki yılı londrada yaşayarak geçirdim. Ev değil, 20 m2 lik bir odaya 1200 pound veriyorduk. Koltuk yok sadece açık mutfak tv ve yatak. Tek göz odaya. Türkiyede o 23-24 bin tl paraya boğazda, etilerde ulusta 4 odalı deniz manzaralı evlerde otururduk. Ama burda kazandığımızla orda kazanılan hatta en sefil asgari ücreti bile bir değil. Tr de duyan inanmıyorum 23 bin mi veriyorsunuz bir odaya diyordu. Tr kuruyla bakınca öyle geliyordu. Ama ordaki maaşların 3 te biri anca o para ediyordu. Demek istediğim bu sadece. Yoksa herkesin kazancı alım gücü farklı.