blackwhite 36.2 ayakta duramıyorum durunca birden baskı geliyor gidiyor böyle kafası fırlayacak gibi sürekli olmaya başladı bilgisi olan var mı ve çok hareketli kızlar
Nlyakts blackwhite ben oyleyim canim ayni haftadayiz cikacak gibi oluyor otursam oturamiyorum kalksam daha fena
Deletedmom331 blackwhite günümüz aynı benimde öyle oturamıyorum yürüyemiyorum sanki her an çıkacak gibi 🤰
Melikek blackwhite öğleden beri ben de öyleyim. Sanki ayağa kalkinca fırlayacak gnu hissediyorum. 36+2yiz biz de. Karnim da taa gbi suan
Deletedmom331 blackwhite benim doktorum normal bu haftalar da olur dedi ama sizin dayanılmayacak gibiyse bence de gidin
Aryen Bende de aşağı tarafa çok vuruyor geçen sofrada iki defa vurdu kayınpederim vardı yoksa bağıracaktım valla
Aryen Deletedmom331 yaa sürekli olmuyor günde bi iki defa oluyor işte yaa afedersiniz rahim ağzında hissediyorum
Elfidam Merveozcelikcckl Bu durumu yasayanlar tam olarak nasil bi his tarif edebilirler mi. Bende 35+4um kizim dogum pozisyonunda. Boyle iceriden igne batirmis gibi oluyor ardindan da agirlik cokuyor
Nlyakts Elfidam evet bazen igne batmasi gibi gibi bisey oluyor bir de vajinanin ic tarafinda bir baski oluyor sanki bisey dusup gidecekmis gibi oluyor bir sure sonra geciyor
Elfidam Nlyakts Merveozcelikcckl bu hissi yasadiktan 1 veya2 hafta sonra dogrdunuz demek. Peki bu 1,2 haftlik srecte gunluk faaliyetlere devam ediyor muydunuz. Yuruyus alisveris vs
blackwhite Elfidam dr bana çok yürüme Dedi suyum fazla benim normale göre ondan olabilir çoğalırsa gel Dedi hafif sancılarım var
Elfidam Nlyakts karnim Kasiliyor sertlesiyor zaten erken dogum riskim var da bu vajinaya bisilerin batmasi hissi korkutuyor
Nlyakts Elfidam evet o tas gibi olma durumu bende de var doktor da bisey demiyor o ladar bilgisizim ki ya ilk gebelik o yuzden bisey diyemem diyor ne zaman gelirse o zaman dogum olur diyor