Melisaa5 https://imgyukle.com/i/E6TTKY https://imgyukle.com/i/E6TLDx Kızlar 3 gün sonra çıkan hafif çizgi reglime daha 7 gün var
susamsmom Melisaa5 Nasıl yani 3 gün sonra ? Testi yaptıktan sonra negatif, 3 gün sonra mı pozitife döndü testiniz ?
Elisediz Melisaa5 bende dün yaptım erken gebelik testi adetime 8 gün vardı çok hafif silik cızgı çıktı bekliyorum yarın tekrar yapıcam bugün yapsam senin gibi çıkar sanırım
Esradamla Bi kac gun bekleyin bence erken gebelik testleri 5 gun kala sonuc veriyor 2 gun bekleyip onlardan yapin
susamsmom Melisaa5 Benim de öyle oldu ya gün içinde yapmıştım renksiz ama bi çizgi şeklinde karartı vardı, akşam baktım renkli belirgin çizgi olmuştu. Benim de içim içimi yiyor.
Ervibay Melisaa5 bende de ayni oldu adetten 5 gun once yapmaya basladim hep silik cizgi cikti kuruma cizgisini okumustum bir sayfada ama testi yaptigim gibi silik cizgi belirdi . Dunden onceki gun adet gunumdu olmadim ve testi tekrarladim tekrar daha belirgin koyu renk silik cikti
Elisediz Ervibay kaçtane test yaptım hiç kuruma cıZgısı göremedim ben malesef olunca demekki gösteriyor kendini test yaparız aman yok diyip atarız ama beliren cızgi aslında kuruma degil pozitiftir yani öyle düşünüyorum
Ervibay Elisediz bende ilk defa okumustum kuruma cizgisi muhabbetini bence pozitifiz yani. Kac tane test yaniliyor olmaz ☺️
Vldnshn1 Elisediz testler yapıldıktan sonra ilk 10-15 dakika geçerlidir bu testin üstünde bile yazar.
Elisediz Ervibay yani 😬 test günlerce de beklese o kuruma çizgisi çıkmaz neyse yinede gönlümüzce olsun inşallah ♥️
Limonzeytin Erken daha kuruma çzgsi olablrde. Silik çzgi olsa bile pembemsi çıkıyor genelde ama erken daha bikaç gn smra yapın yada gidin varsa kanda çkar kan verin uğraşmayn testle falan
DuRmuS123 Kızlar adetime 5 gün var ama bugün kahverengi leke oldu kanamam yani sizce nedir belimde çok agrıyor 😔🤔