Sekerimmm İkinci gebeliğim doktor bugün gunu verdi bu haftalarda doğum yapacak arkadaşlar varmi nasilsnz 🙂
Saelif Sekerimmm benim belli degil 36 haftaligim ama sezeryan olcam 38 de aliyor diye biliyorm doktor
Neva09 Sekerimmm benimde 2. Sezaryen olacak bende o tarihi düşünüyorum yarın kontrolüm var soracağım doktora. Son adet tarihiniz neydi sizin?