Yargılayacak olanlar lütfen nolur yazmasın. Herhangi bir ağrım yok karnıma darbe almadım sirtimla yüzüme kafama sadece dün ilk defa kalp atışını duymuştum şimdi bişey olur diye korkuyorum. Umarım yoktur ama benzeri bişey yaşayıp zararsız atlatan var mı normalin dışında bir ağrım yok şu an kanama lekelenme de yok progesteron fitil yaptım hemen korkumdan nolur ne olmaz diye