Babynatv Kızlar ben 7 aydır evliyim koltuklarım avangart ve hiç memnun değilim değiştirmek istiyorum sizin koltuklarınız nasıl peki memnun musunuz fikir olsun istedim bana da🥰
MerveeD Babynatv benimki chester model memnunum ama salonda ben oturma odasında L koltuk kullanıyorum
Busssx Babynatv Ben Enza home den angel serisini aldım o kadar rahat ve konforlu mu inanamazsınız kuş döşeği gibi kesinlikle tavsiye ediyorum 🤝🙂
MerveeD Babynatv ben memnunum ama heryer delikli gbı olanlar var onların ortaları hep toz olur onları tavsiye etmem