Kızlar merhabalar. Bugün 17 günlük anne oldum 🤗öncelikle rabbim güle güle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. 🤲
14 mart günü kontrolüm vardı artık 39+3 olmuştuk doktor ultrasonda bakarken bazı şeylerin ters gittiğini gördü bebeğin suyu bitmiş ve de hala doğum kanalına inmemişti bu saatten sonra inmesi de biraz zor olur ve de seni bu şekilde eve gönderemem dedi çünkü suyun bitmesi ters bir durum. Sezeryan olmam gerektiğini söyledi ve o gün yatışım yapıldı ama tabiki ben o niyetle gitmediğim için yemek felan yemiştim😃 herneyse akşama kadar beklettiler beni oruç gibi. Çok heyecanla bekledim artık kızıma kavuşacaktım sezeryan ya da normal farketmedi o an benim için sağlıklı olmamız önemliydi 😇 akşam saat 9 buçuk gibi beni odadan almaya geldiler ama birazcık ta olsa korku sardı eşime bakıp duygulanıp ağlıyordum sonra tabiki beklenen an geldi ve belimden iğne yapıldı ama hiç acı hissetmedim neredeyse elime açılan damar yolu daha acılıydı😃 hemen uyuştu zaten sonda felan takmışlar hiç birsey hissetmedim sadece karnımın içindeki çekiştirmeleri hissettim oda acılı değil yani sonra kızımın sesini duydum doktor getirip yanağıma kondurdu o an yine duygular sel tabiki ağladım sevinçten 🤲 sonra bebegimi giydirmeye ve kontrolünü yapmaya götürdüler benim ise son işlemlerimi yaptılar. Sadece ilk kalkış anım biraz zorladı beni başım döndü midem bulandı ve gözümün önü karardı bir kez oturdum geri kaldırdıklarında daha iyiydim. Yani kızlar anlayacağınız hersey geçiyor hiç korkmayın şu an daha farklı şeylere odaklanıyor insan mesela yeterli sağlıkla kucağınıza alın 🤲 birazcık uzun oldu sanırım hakkınızı helal edin şimdi minik prenses uyuyor diye yazabildim tabi yoksa telefon ile bağlantı kesiliyor haberiniz olsun bakın 😃 sorularınız olursa müsait oldukça cevaplarım inşallah..
Hayırlı doğumlarınız olsun 💞 dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🤲