Damla1995 Slhnm kendini sen blirsin canim. Normalde böle bi durumun yoksa yasamiyosan ilk defa basina geliosa olablr. Beyaz akinti hamilelik belirtisi evt kendimden biliorm. Internttede arastirablrsinz. Ama illaki hamilelik var demek degil..
Kardelenelisa Kizilkafaa benimde akıntı ve göğüsum şişti kasıklarımda ve belimde agri vardi şimdide bel ağrısı çekiyorum
DuRmuS123 Dün beyaz akıntı vardı yogun bir şekilde adetime 5 gün var bugün kahverengi leke oldu kanamam yani sizce ??? 😑😔
Kardelenelisa Kizilkafaa daha regil olmama 10 gün var çıkarmı ki canim kan testinde veya erken gebelik testinde
Slhnm Damla1995 normalde yumurtlama dönemi oluyordu ama böyle değildi. Yumurtlamam da geçti adetime az kaldı insAllah gebelik vardır. Dua edin kizceler❤️