Selam tospik anneler 😇
Bugün Kİ muayene de kilomuz böyle çıktı. Şeker fln yok suyu da iyi dedi. Bu hafta kilosu böyle olup normal doğum yapan varmi. Aksi taktirde planlı sezeryana kadar kılıcaz iki hafta onde gittigi icin iri bebek dedi lütfen helpppp