Kızlar 23+3 günlük hamileyim enfeksiyon çıktı doktor suya katilan bir toz verdi antibiyotik ve vajinaya konan bi fitil verdi başına gelenler siz neler yaptınız ekstra dikkat et dediğiniz birşey var mı iç çamaşırı değiştiriyorum sık ve ütü yapıyorum artık