Babyyldz 6 haftalık hamileyim bugün covid testim pozitif çıktı ne yapmalıyım ne kullanmalıyım elbet geçiren olmuştur.
Mervelinka Babyyldz Geçmiş olsun 🙏🌿 Ben de iki aylıkken geçirmiştim. Doktorumun önerisiyle taze zencefil ve ıhlamur tükettim. Bol sıvı, pekmez ve mevsiminde meyve tüketerek atlattım
Habus Babyyldz bol bol meyve tüketin. Doktorunuza sormadan bitki çayı tüketmeyin lütfenz bana yasak mesela 🙏 parol dışında bir ilaç zaten alamıyorsunuz anca C, D vitaminleri ve parol. Bebeğe bir zararı olmuyor korkmayın siz iyileşmeye bakın🌸
Ozlm0916 Babyyldz ben gecirdim 14 haftalikken hic bi sekilde ilac almadim yememe icmeme dikkat ettim bol bol et urunleri tukettim sut meyve yogurt cerez ilk 3 gun agir gecti sonrasinda atlattik hemen sukur bebekte etkilenmedi sende korkma stres yapma yemene icmene dikkat et yat dinlen bebek etkilenmiyor zaten gecms olsun ❣🙏
kelebek_17 Babyyldz geçmiş olsun bende kovidim. doktorum kan sulandırıcı iğne ve c vitamini başladı. sizde doktorunuzu bilgilendirin lütfen
ebruneco1108 Babyyldz portakal mandalina fekan çoook faydalı onlardan tüket😊 covid aşılarını vurundunmu?
kelebek_17 Babyyldz yok göbeğin yan tarafından yumuşak bölgeden. ya da bacağın iç kısmından uyluk bölgesinden.
Burccfr Benim doktorum hastahaneye yatış yaptırmıştı üç gün kaldım şimdi evdeyim şükür altı gün oldu daha