Papatya58 6 bindi kendi doktorumun anlaşmalı olduğu hastaneyedi ebeler çok ilgiliydi hatta anestezi geçti bende tuvaletimi tutmuşum anestezi geçince çok kötü bir ağrıydı eşim kaldırmaya çalıştı kalkamadım ebe geldi zorladı biraz altımda bez vardı hasta bezi ona yap ağrın geçer ama sonrasında tuvalete gitmen lazım dedi ağrım var dediğimde hep ağrı kesici yaptı en kuvvetli olanından onun sayesinde ilk gün yatabildim