@“memurehanim”#p21422662adete 10 gün varken erken gebelik testi yaptım sonuç negatif , adete 8 gün varken yani dün yaptım erken gebelik testi sabah ki idrarla aman yok diyip attım uyku haliyle pek şey edemedim ilerleyen saatte aklıma geldi baktım çok hafif silik çizgi kuruma ciZgiisi sandım ama daha önceler de yaptım görmedim hiç herneyse tekrar yaptım aynı gebelik testinden sabahki testten biraz daha net çıkmıştı yarın tekrar yapıcam umarım vardır 🤲🏻♥️