havvatrkmn Kızlar 8 haftalık gebeyim düşük tehlikem vardı, pregesteron iğne ve hapını kullandım. Şimdi de boğaz enfeksiyonu geçiriyorum doktor antibiyotik verdi doktorum da kullanabilirsin dedi ama tereddüt ediyorum, kullanan var mıydı?
irem-Dora havvatrkmn ilk üç ayda kullanımı hakkında bilgim yok ama doktorum kandaki enfeksiyon için bana da 1000lik augmentin yazmıştı. Gebelikte kullanılabilen bir antibiyotik olduğunu ve enfeksiyonun bebek için daha riskli olduğunu söyledi. Kadın doğum doktorunuz kullanmanızı söylüyorsa bizden daha iyi biliyordur, riske girmeyin bence
moom222 havvatrkmn aynı. Haftada bnde kullandim cnm korkma hiç bsey olmaz bnmde boğaz enfeksiyonu idi hiç Bir şekilde vitamin su ihlamur geçirmiyor kadın doğum doktorum içe bilirsin hc bsey yapmaz ded 20 haftaligim su anda cnm
Pirayeee @havvatrkmn Ben dün akşam doktora aynı sebeple gittim.Penflox 500mg verdi sabah akşam kullanmaya başladım bol bol su tüketiyorum. Seninki de 500lüktür muhtemelen sorun olacağını sanmıyorum ama benimki 8 gunluk tedavi 3-4 gün kullan dedi
havvatrkmn Pirayeee 1000 lik verdi 🤦🏻♀️ama ben içmedim vitaminler ve bol su ile geçer diye düşünüyorum.
KbrErr 6 haftalikken dizimde bi enfeksiyon olusmustu ve bu augmentin vermoisti doktor. Kendi doktorumla gorustugumde 12 haftadan once antibiyotik kullanimi onermiyoruz demisti doktorum. Ve birkac doktor tanidigimz vardi onlara sordum onlarda ayni seyi soyledi ve kullanmadim
Gulsahgltkn07 Bende kullandım augmentin 1000lik diş iltihabı için ve 3 doktora gidip danıştım acil doktoru hariç kadın doğum doktoru verdiyse kullan derim enfeksiyon çocuğun anne karnında gelişimini etkiliyormys bu arada ben 21 haftayken kullandım