34Ada01
Gebelik boyunca devam ediyor bende. Bir enfeksiyon falan yok ama sıkça idrara cikiyorum. Doğal bu. Enfeksiyondan supheleniyorsaniz doktora gidin çünkü gebelikte hiç bir sorun yokken idrara çıkmak doğal ama idrar yolu enfeksiyonu da sık yasanabilirmis.
Bebiş büyüdükçe idrar torbasına yapılan baskı artıyor; hem baskı hem hormonlar idrar torbasini dürtüp duruyor haliyle bolca tuvalet ihtiyacı oluyor