Marygur Kizlar 8 haftaligim ve komalik dereecesinde bulantilarim var. Direniyorum tutuyorum kendimi, biseyde yiyemiyorum zaten. Sizce cikarmakmi daha iyi gelir yoksa kendimi tutup bu surekli cikarma isine alistirmamak mi? Cok kotu hissediyorum kendimi
Meryem34 Marygur çıkartınca rahat ediyordum cıkaramınca iyicene kötü oluyordum 😅 Geleni çıkar birşey olmaz ilk aylar bende çok çıkarıyordum her dakka wc deydim ilaç verdi o bile tutmadı sende ilaç al istersen iyi gelebilir
eydaNurParldar Çıkarınca biraz da olsa mide rahatlıyor yoksa yanmalar başlıyordu bende yanmasındansa kusup rahatlamayı tercih ediyordum ki ben zaten şu tutma işini beceremiyordum 🤔sanırım
Marygur Meryem34 zofran verdi canim nadir kullandim korkuyorum bebege zarar verir diye. Ya normal dogum yapmis bi insan olarak diyorumki dogum yapmak daha kolay su bulantilardan ya