mor_menekse1 merhaba yaklaşık aynı zamanlarda doğum yaptık sizinle, benim bebeklerim şuanda 2 aylık. Yan yana olan kullanımda ve kaldırım geçişlerinde çok zor çoğu yere sığmıyor.Ben arkalı-önlü aldım çok memnunum,manevra kabiliyeti çok iyi en önemlisi sürme kolaylığı çünkü.Benim aldığım marka peg prego ibiza modeli👍🏻