Bus-nehir Kızlar 37+1 haftadayım. Hamileliğin ilk 5 ayı yediğim herşeyi kusuyordum zaten. İki gündür aynı bulantı başladı. Bugün daha kötüyüm. Bebeği düşünmesem ağzıma su koyasım yok. Doğuma yakın böyle olan var mı acaba?
eceturan Bus-nehir merhabalar bende de aynisi olmustu. Ilk 5 ay agir bir sekilde yasadim. Sonra hafifledi. Doguma yakin haftalarda tekrardan basladi. Ama agir degildi okadar. Doguma kadar ara ara surdu. Allah yardimciniz olsun. Allah bebeginizi saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin
Hilalkhrmn417 Bus-nehir 38+5 teyim.. benim de aynı mide bulantısı yok çok şükür ama öğle yemegi saatimi iple çekerdim bundan 2 3 ay önceye kadar Ama son günlerde ağzıma birşey suresim gelmiyor sabah kahvaltisini bile zorla yapıyorum.. iştah sıfır..
Hilalkhrmn417 Bus-nehir aynen hazırlanıyor yüksek ihtimal ama gelmeye niyeti yok oturuyor hala içeride keyfi yerinde diyo 🤣 herşey olabilir dedi doktor son 9 günum kaldı işte.. hayırlısıyla kurtulalim sağlıklı şekilde gerisi önemli değil.😊