Mrvsmt2502 1Sedaakkurt_47 benim evlenmeden öncede çok akıntım olurdu iltihap diyorduk annem ve ablamda da var gebe kaldıktan sonra biraz daha arttı
1Sedaakkurt_47 Bfduam 3 gün geçmişti test yaptığımda negatif çıktı daha yapmadım ama belirtiler var sanki