Nazorl Herkese merhabalar arkadaşlar ben şimdi çocuğuma aldıklarımı yıkamak için böyle zararsız ve güzel kokulu deterjan,yumuşatıcı arayışına girdim. Var mı önerisi olan?
Yigitinannesiyim Nazorl uni baby kullandım hem deterjanini hem yumsaticisini ilk kokusu ağır geldi ama sonra güzelleşti
Meri3220 Nazorl duru granül sabun aldım(lavantalı) tüm kıyafetlerini yıkadım ütüledim çok hoş kokuyor iyi ki diyorum hatta ama ben ekstra yumuşatıcı almadım belli bir süre kullanmayacağım o size kalmış bişey ama granül sabun tozunu tavsiye ederim 🤗
Nazorl Meri3220 Gebelik okuluna gittim bende ebe granüllü tercih etmeyin deterjan olarak alın demişti o yüzden granüllü almadım ☺️
Poyrazinannesiiii Nazorl yumuşatıcıyı ilk zamanlar önermiyorlar yoğun kokulu kıyafetlerden uzak tutun diyor bazı doktorlar bende o yüzden duru granül almayı düşünüyorum öbür deterjanların kokusu biraz ağır gibi geldi bana
Nazorl Poyrazinannesiiii Gebelik okulundaki ebe bize ganüllü almayın demişti o yüzden sıvı deterjan bakıyorum ☺️
Poyrazinannesiiii Nazorl aaa öyle mi onu bilmiyorum işte bende o daha iyidir diye düşünmüştüm sıvı alayım o zaman bende teşekkür ederim bilginiz için 😇