ipekkkkk59 Arkadaşlar adet olmama 15 gün var ve pembe akıntım var dün 1 2 damla geldi bugünde aynı şekilde idrara diye cıkıyorum yapamıyorum ama pembe akıntı geliyor nedeni hakkında bilgisi olan var mı çikolata kistimde var 3 cm
Sgnn ipekkkkk59 yerleşme kanaması diğcem ama o da adete 3-4 gün kala oluyor sizin daha yeni yumurtlama zamanınız olması lazım. Onda da pembe akıntı olmuyor. Doktorunuza danışmanızda fayda var