esrahmet61 hayır şart değil eğer çalışabiliyorsanız 37 de alabilirsiniz bu süreçte doğumdan önce kullanılması gereken haftayı dogum sonrası için izin hakkın aktarılıyor paranıda tam alabiliyorsunuz. Ben 35 e kadar çalıştım sonra raporumu aldım 32 de başlası gereken rapor 35 de alınca aradaki 3 haftamı dogum sonrasına eklenecek paranıda tam alınıyormuş yanımda mali müşavirim öyle söylüyor