uraz_ve_annesi- Bende çıkmadan yaptırmayı düşünüyorum en kolay ve acısız o zaman oluyor diyor doktorlar bebek çok hareket etmediği için hemde eti taze olduğu için hızlı iyileşiyormuş
Senaras0604 Umran_akcakil Oğlum 40 günlük civarı falandı yaptırdık. Ameliyat olması gerekti sünneti de aradan çıkaralım küçük daha rahat geçer dedi doktorumuz ve gerçekten de öyle oldu.