Ilk kizimda calistigim icin hem sagdim hem emzirdim.yani biberon sagim pompasi 2 sene full kullandim ama hic de sterilizasyon mak.ihtiyac duymadim.her kullanimda ztn yikiyorsun biberon temizleyici ile,haftada 1 de kaynamis suda 5 dk bekletip cikarttim.bilmiyrm tercih meselesi ama bana kalirsa gereksiz gibi oyle makineler