Sabah ilacı aç karna içtikten sonra 1-2 saat bekleyin ve öyle kahvaltı yapın. Ben 25-50-75 kullandım düşmedi, 100′lük kullanıyorum şükür düştü. Yalnızca doktorlar çok korkutuyor, içinizi ferah tutun cidden stres yaptıkçada oda düşmesini engelliyor. Endokrinden randevu alıp oradaki doktorlarla konuştuğunuzda çok daha iyi olacaktır.