sedanur_bpr0 bence kiloya takılmayın 38 haftada 3800 doğup küveze giren bebekler var sağlıklı olsun minyon bir bebek olsun kıyaslama yapmayın bence ben 2. Ye hamileyim 34+6 da 3500 gram benimkide gereğinden fazla kilolu zaten arası kısa olduğu için planlı sezaryen olucaktı şuan bebek kanalda ve iri olduğu için 36-37 arası almayı düşünüyor doktor sizinki 39-40a kadar 3000 gramı geçer zaten