Kubra1853 uyurken evet oluyor dediginiz gibi yabi sürekli ayni pozsiyonda kalmakta oluyor. Ama hareket degisince o toplanmanin gecmesi gerekmis bende doktoruma danismistim hatta bana kasilmalar onlar dedi magnezyum verdi sıklasmamasi icin, ikizlerde daha sık görülüyormüs.