Teşekkürler kızlar. Doktorumun özel muayenehanesi var. Hastaneyi de anlaşmalı olduğu yerlerden kendimiz için uygun olanı seçtik. Sadece hastane 4bin₺. Doktora ayrı bir rakam ödeyeceğiz. Hastane 4 bin₺ almasına rağmen ekstra ücret talep edip mecburi tutuyor. Ve sadece anneye yapılması bana garip geldi, kalan refakatçi ve eşim için istenmiyor 🤷🏻♀️ Bu durumda iyi niyet düşünemiyorum