turefb
Benim de ilk gebeliğim. Şöyle düşünüyorum milyonlarca yılın bilgisi var genlerimizde. Bedenim ve bebeğim bu işi nasıl yapacağını bilecek, onlara güvenmeyi seçiyorum. Nasıl şimdi buyuduyse bebeği buyuttuyse bedenim gerekli zamanda onu çıkarmayı bilecek. Bebeğim de çıkmayı bilecek. Bilinçli düzeyde yapabileceğim birşey yok. Doğa bana çok güven verir. İşin doğasına güveniyorum. Elbette zor olacak her iki seçenek de. Ama nasıl ki hamilelik çok zorsa da haz doluysa doğum da öyle olacak. Hem doğum yaptığımız gibi vücudumuzda aşk mutluluk hormonu salgilanacak, aynı zamanda kanimizda ağrı kesici özellikte hormonlar salıncak. Zaten tüm acımız agrimi geçecek ve o minik meleğe aşık salak salak gülerken bulacağız kendimizi 😍