Hic korkucak bisey yok amelyatda belden uyustum ruhum bile duymadı bir çocuğu tam cikarirken cekistiruyorlar karnini ağrı yok rahatsız edici bisey sadece.onemli olan sonrası uyusukluk gecince biraz ağrı oluyor hemen iyne yapiyorlar bitiyor o da.sut de benim hemen gelmisti