yagmur50 Bsragrkan 31.gününde adet oldum ben canım doktorum düzensizlik olabilir dedi ama şükür çok geçmeden oldum.
Bsragrkan Bsragrkan aceba doktorlar öyle tahmini mi konuşuyor yoksa muayene edip ona göre gördüklerini mi söylüyor bilemedim ondan sordum