Melekk32 suni sancıyla yeni doğum yapan anneler nasıl veriliyo suni sancı serumla mi yada nerden hiç bı bilgim yok yardımcı olur musunuz
bsnrd Melekk32 ben normal doğumdan sezeryana alindm ama alınmadan önce vajinadan verdiler bana suniyi.
1prenses_annesii Melekk32 ben de pazar günü suni sanciyla dogum yapacagim doktorum serumla vereceklerini söyledi
Afraninanasi59 Melekk32 başta bir soğuk oluyor girince alışıyorsun😂😂 dehsetul vahşet bişi Allah kendi sancimizla soğutmayı nasip etsin
bsnrd Melekk32 benm sancm 120,130lari buldu ama ben malesef hisstmdm bu konuda bir şey diyemem🙂vajinaya koydklri beyaz lastiğe benzer birseydi sadce onu yerlestrrkn haff hssttim o kdr.
SerraveAnnesii 40+5 de bende vajinadan ilaçla aldım suni sancıyı 3 saat çektim tam açılmam oldu dayanılmayacak bir şey değil