Burcin-13 Kızlar merhaba daha önceleri böyle kalkarken doğrulurken kasıklarda baskı hissederdim 2-3 gündür kasıklarım çok rahat bu zamanlarda bebek yukarı çıkar mı ? Hareketlerini göbek deliğimin hizasında ve biraz yukarıda hissediyorum :) gün içinde bol bol çak yapıyor bana :))
Derya341986 Burcin-13 bende 21+1 im benmki kafa aşağıda bacaklar yukarıda oyğzden hem aşağıda hem göbek deliğimin üstünde hissediyorum. Ama kasık ağrım çok
Sedayznn Burcin-13 ohooo ben 23+3üm 21den beri mideme kadar geldiğini hissediyorum akşamları iyice kuduruyo 😀bizim cinsiyet belli değil ama 🙂
Burcin-13 Derya341986 benimde akıntım biraz azaldı sanki birde sanki çol rahat bi dönemdeyim rahat oluncada şüpheleniyorum😀
Happinessoon Burcin-13 benimde kız ama ben nedense çok aşağıda hissediyorum göbek deliğimin altında baya doktor kız aşşağıda olur dedi ama bu arada 19+6 benimde :)
Burcin-13 Bende doktoruma sorduğunda normal bu durum dedi sanırım yukarı çıkması gerekiyomuş yoksa bende bi kaç güne kadar aşağıda hissediyordum hep kasıkşarımda iğne batması oluyordu:) göbeğim yukarı çıktı sanki
FUNDACE BENİMDE SAĞ TARAFIMDA BATMA ŞEKLİNDE KISA SÜREN AGRILARIM OLUYOR ONUN DIŞINDA SEYİRME ŞEKLİNDE HAREKETLERİNİ HİSSETMEYE BAŞLADIM BİZDE 20+4 HAFTALIĞIZ:)
Meloirmak Biz 20 haftalık olduk aa ara kaşık agrim oluyor hep asagilarda hissediyorum bebeğimi gajinama dokunma hissi oluyor sanki idrara sıkısmış gib ara da da göbeğime yakın seğirme gibi oluyor sanki hıçkırık gibi bebek hareketi mi bagirsak mi ayırt edemiyorum bende
tubametee ya kizlar size bisey sorucam kafasi yada poposu eli yada ayagini nasil anliyorsunuz bazen bi tarafim resmen tas oluyo elma gibi cikiyo ordan ama neresi oldugunu anlamiyorum 22 haftalik oldum ilk gebeligim oglum olcak benimde insallah ☺️☺️
Melike7676 Ayy bende birkac haftadir hissediyorum ve yaklasik 2 gündür karnım ciplakken belli oluyor artık 😍