Begumergun her yöne olanı benim zamanımda yoktu olsaydı kesin onu tercih ederdim. Bende diğeri var ve memnunum takımı biraz zor ama bi şekilde ayarlanıyor bugün 1.5 aylık bebeğimi takıp kahvaltı hazırladım yoksa imkanı yok kahvaltı yapamazdık. İlk çocuğumda da ev işlerini sırtıma takıp yapıyordum. 😄