KkubraOz Gulsum1234 canım betanın haftayla alakası yok 35 değerle öğrendim 3+5 ti ama benim haftamda olup 500 lerde öğrenenlerde var. Son adet gününe göre kaç haftalık olduğunu hesaplıcaksın. Gözün aydın sağlıkla al kucağına 🥰
Kbraberk Gulsum1234 betaya gore hesaplanmıyor son adet tarihine gore canım ben 242yle ogrendım 2 gun sonra 806 cıktı 2 gun sonra tekrar ver kan 2 katı atmısmı ona baktır 😇
Afraaaa Gulsum1234 ben🤚☺️tam 633 le öğrendim adet gecikmesinin 5. Günü yani 4+5 iken. 3 gün sonra gittim 5+1 de keseyi de gordum
Afraaaa Gulsum1234 ama bu beta herkeste aynı haftayı ifade etmez sen haftani son adet tarihine göre hesaplayabilirsin
Mucizemiizz Cikan degerin karsisinda kac haftalik oldugunu gosteriyor kan testinde benim teste göre 4-5 haftalikti muaynede 5 haftalk cikti
Afraaaa Gulsum1234 Gulsum1234 benimde 18 Şubat dediğim gibi bikac gün bekle görürsün sen keseyi ama şuan gitsen gorunmez