SimayeceninAnnesi Arkadaşlar Simayyyy ece geliyor o kdr cok mutlu oldum ağladım ki doktorum noldu dıye sordu bebişi kız istiyorduk dedım 😍 
3273 SimayeceninAnnesi yaa maşallah sağlıkla gelsin Insaallahh gözünüz aydın, darısı bana ve tüm isteyen anne adaylarına şuan 5 haftalık hamileyim kiz istiyoruz bizde sağlıkla gelsinler inşallah 😇😇🤲🤲🧚♀️
benimmdunyamm SimayeceninAnnesi ay çok mutlu oldum hayırlı olsun bende kızım olacağını duyunca ağladım 🥺çok mutlu oldum bekarliktan beri bir kızım olsun istedim hep
Kizilkafaa SimayeceninAnnesi Oo haftası da ileride nettir o zaman sizşn adınıza cok mutlu oldumm ❤️❤️
Mom578988 benimmdunyamm yaa ben de 6 haftalık hamileyim. Hayırlısıyla kız olmasını o kadar çok istiyorum ki. Herkes erkek hissediyoruz diyor sadece. Kesem sol tarafta ve yuvarlak. Sizin nasıldı acaba geç döllenme olmuş birde benim
SimayeceninAnnesi benimmdunyamm banada hep erkek dedıler ama ilk karpuz aş ederdim annem de bize aş edermiş o yuzden annem ve ben hep kız dıyorduk
benimmdunyamm Mom578988 benimde geç döllenme 2 hafta geç döllenmem var benim hep sol kasıgım ağrıdı falan ulturasyonda solda sağda pek anlamıyorum ama foto ekliyeyim https://imgyukle.com/i/E6ysSI https://imgyukle.com/i/E6yBsf https://imgyukle.com/i/E6ypFG
SimayeceninAnnesi Mom578988 benım kesem hep sağ daydı ultrasonlada bakarken kafa hep sag bölgemdeydi 🥰
Sulekaara Mom578988 https://imgyukle.com/i/E6CPej böyle benim ki acaba sizin ultrasyon fotoğrafı var mı 😊