Cansuylnz yeni doğum yapmiş biri olarak yazıyorum
Bebeğiniz kaç kilo doğacak bilmiyorsunuz.
Benimki 3100kg doğdu
Ve ilk 10 gün biraz kilo kaybediyorlar
Haliyle ilk etapta 3-6 ay almayın
Ben aldim ve Bebeğim içinde kayboluyor.
Bugün ek yenidoğan ve 1-3 zıbın aldım.
1-3 ay reyonu ya da h&m den 1-2 ay reyonundan zıbın ve alt üst takım almanızı tavsiye ederim.
Gözünüze küçük gelecek ama bebiş cidden o kadar minnicik oluyor
Elinizde 8-10 tane zıbın olsun
3-5 tulum
1-2 Hırka / kazak
7-8 tane çoraplı ya da çorapsız altlar olsun
İlk dönem için bu kadar yeterli olur