Ormanmeyveli 21. Haftaya giriş yaptık 6-7 haftadır kullanıyorum şimdilik sıkıntımız yok zaten çoğu gebe sulandırıcı ve kan hapı kullanıyor. İkili tarama test sonucun iyi ise hiç dörtlü tarama ile riske girmeni önermem. Doktorum test zamanı söyledi ama çok da gerekli olmadığını, sadece görevi olduğu için söylediğini söyledi. Ben zaten dörtlü tarama testi yapmayı düşünmüyordum o benim hediyem down sendromlu olsa da doğurup büyütmekte kararlıyım