Arkadaşlar 2 gebeliğim olacak inşallah ve 3 senedir istiyordum bu gebeliği umudumu tam kestim müjdeli haberi aldım ve çok heyecanlıyım gittim Vajinal usg baktılar
Kese vardı kalp
Atışı yok daha erken dendi 5 haftalığım şuan ne zaman kalp atışını duyarim hep bi korku var içimde ya duymazsam diye ve alttan muayene zararlımı dır hadi
Cvp larınızi bekliyorum 🤗###