Minigin_annesi0 Kızlar haftaya Çarşamba kontrol var 36 haftalık olcam. Çatı muayesi yapar mı acaba yoksa 37 den sonra mı yapar
Aselinkooo Minigin_annesi0 39 da yapmıştı doktorum. Ekstra Bi sorun yoksa erken yapmasına da gerek yok bence. 38.39 da yapar doğum şeklini öğrenmek amaçlı bazen gerek bile duymuyorlar. Ben demesem doktor bakmıcaktı bile. Sancı olduğu zamanlar bakıyorlar mış son zamanda yani.
Minigin_annesi0 Yaseminguunay- normal ilerleyince bakmıyorlar sanırım geçen haftaya kadar benimde normaldi inşallah sancı falan çıkmazsa bakmaz
Aselinkooo Minigin_annesi0 inşallah canım son zamanda bakar mutlaka ama açıklık varmı yok mu diye. Nekadar geç okadar iyi