21+1 haftalıkken renkli ultrasona girdim doktor kesin net olarak konuşmayarak canımı sıktı bişey görünüyorsa görünüyordur görünmüyorsa görünmüyordur yanlış miyim arkadaşlar? Bebegin kalbinin bir odaciginda parlaklık görüntüsü gördüm dedi sonra karın yağlı olduğu için net görünmüyor herşey vs diye zırvaladı bana karından sıvı aldirmami önerdi ben kabul etmedim 5 yıl sonunda tedavi ile Rabbim nasip etti her türlü şeye razıyım dedim ama herhangi bi sıkıntı olur mu kalbinde parlaklık görünmesinin? Bebeğim için kötü bişey yapmak istemiyorum 😐