Susam merhaba, ben balat or ahayim hastanesine gidiyorum , taner toprak. Hastasını dinlemekten bıkmayan tüm sorularına cevap verebilen, bilgilendiren , normal doğumu destekleyen bir doktor. Ben son 1 aydır hastane ve doktor değişikliği yaptım 7. Aya girdim ve çok memnumun . Kendisiyle ilgili tüm yorumları da googledan adını yazarak ulaşabilirsiniz.🌺