benimmdunyamm Butterfly__ ben çok hafif hissetmistim 17+4 hala hissediyorum o hissettiğimle aynı his çoğu hissetmezsin gazdır dedi ama.ben hissettim
Esra33-34 Butterfly__ 14+2 bugün itibari ile. Ikı gundur bısey balık gibi kayıyo onu hissediyorum ama bır kez falan😀 ıkıncı gebelıgım oldugu ıcın bebekmı bagırsak hareketımı anlayabılıyorum
Butterfly__ benimmdunyamm banada bebek hareketi gibi geldi çünkü gazdan veya bağırsak hareketlenmesinden çok farklı bir şey
eylulummmm @Butterfly__ o haftada balık kayıyo gibiydi 17. Haftadayım şuna daha farklı pıt pıt diye vuruyo ☺️ 2 3 haftaya anlarsın demek istediğimi canım