Gul1998___ 17 hafdada doktor 100 de 80 kiz dedi ama detaylida daha kesin soylerim dedi sizce yanilma ola bilirmiki? Daha hicbisey almadm cocuga sizce almaya basliyimmi yoksa biraz bekliyimmi
Kizilkafaa Gul1998___ Ben de de 12’de erkek 16’da net bir şekilde kız dendi hatta ben doktora emin misiniz kesin mi diye 2-3 kere sordum ama sen de oran verdiği için bence istersen sen detaylı videosunu bekle çünkü detaylı ultrason daha net oluyor ben de o şekilde detaylı ultrasonu bekliyorum
Sahrabeyza Gul1998___ banada 12+1 de %80 kız dedi nasıl anladıysa küçücük daha kafamda soru kalmadı değil en net 16- 18 hafta beklerin derim bende bişey almadım daha netleşsin öyle
Elif0611 Kizilkafaa Sgnn Ben bunada çok şaşırıyorum ya nasıl oluyor yani erkek demesi için pipi görmesi lazım erkek diyolar sonra kız şaşırtıcı kızdan erkeğe dönse hadi neyse pipi sonrada göründü filan dicem🤦🏻♀️
Sgnn Sahrabeyza Elif0611 12. Haftalarda henüz cinsel organları oluşmamış oluyor. Nub teorisine göre bakıp tahminde bulunuyorlar. O yüzden yanılma payları oluyor. 16. Haftada organları oluşmuş oluyor. Ultrason cihazları kaliteliyse net br şekilde söylüyorlar. Bazı makinelerin 3 boyutlu 4 boyutlu özelliği yok o yüzden net göremeyip detaylıyı bekletiyorlar.
Sahrabeyza Sgnn haklısın bende bir Ümit beklyrm özel hasteneye bakıldım ama nekdr kaliteli cihazları bilemem en iyisi bir ay sonraki muayeneyi beklemek