Birseniz tatlım hamilelik uzun ve yorucu bir süreç maalesef hepimiz zaman zaman farklı rahatsızlıklar yaşıyoruz. Çok normal bunlar. Covid olanları falan düşün moralini yüksek tut. Ailen uzakta olabilir ama eşin var, o da destek oluyordur sana. Allah beterinden korusun bak bebeğin sağlıkla büyüsün de bir şekilde dayanıyoruz sıkıntılara.